čtvrtek 16. února 2012

Waiting on Wednesday #4

Breaking the Spine
Zimní oběť - Midvinterblod
Autor – Mons Kallentoft
Počet stran - 448
Vydáno – 2011
Nakladatelství - HOST

Anotace
Panuje nejstudenější únor, jaký kdo pamatuje. Za obzvlášť mrazivé noci je nalezeno tělo tlustého muže visící na osamělém stromě uprostřed větrem ošlehané pustiny Östergötlandu. Případem je pověřena mladá inspektorka Forsová, svobodná matka prožívající své osobní tragédie. S kolegy z linköpingské policie musí zjistit, kdo je onen muž a jak se jeho tělo ocitlo na stromě. A kdo je vrah.

Zimní oběť je další kniha ze severských zemí. Ráda bych si trochu rozšířila obzory co se týče literárních stylů, a proto bych si tuhle knihu chtěla přečíst. Se stylem Mons Kallentoft nemám zkušenosti a to mě opravdu láká. Děj vypadá zajímavě a že je hlavní vyšetřovatelkou žena je mi velice sympatické.
Přečíst si Zimní oběť teď, když se teploty pohybují pod bodem mrazu by bylo opravdu příhodné.

5 komentářů:

  1. Vypadá to lákavě... ale jak znám svojí paranoiu, radši asi zůstanu u fantasy... :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase ujetá na krimi a tomu podobné :D Kde není pořádná dávka mrtvol, to mě nebaví ... ale jinak jsem úplně normální ;)

      Vymazat
    2. Mě to taky láká, ale k mojí smůle (a nemalé hanbě) mám hrozný strach ze tmy (plus ujetého brášku, který toho milerád využívá) a kolikrát doslova utíkám na světlo nebo se krčím co to na mě ze tmy leze a to ani nečtu horory nebo kriminálky. Nechci vědět, co by bylo, kdybych četla- odhaduju, že už bych se nevyspala... :D :D Ale jinak DOUFÁM, že jsem relativně normální- snad až na tu úchylku k fantasy... :D

      Vymazat
  2. Naštěstí tyhle stavy nemám, ale posledně jsem četla nějakou lehce romantickou knížku a zdály se mi strašné noční můry. :D To opravdu nechápu, když normálně čtu o rozčtvrcených lidských tělech a tak podobně, k tomu se o tom učím ve škole a pak když si jednou vezmu nějaké "lehké" čtení budím se s hrůzou v očích :D
    Nicméně, jsme normální Barny ;)

    OdpovědětVymazat

Hlavně slušně :)