středa 13. prosince 2017

Vánoční soutěž o audioknihy s Books in Ashes

Protože se kvapem blíží vánoce (což mě osobně trochu děsí), chtěla bych Vám udělat radost. A tu radost bych Vám nedělala sama, ale ve spolupráci s OneHotBook a Audiotékou. Čtení je super, ale myslím, že občas stojí za to, zavřít oči a poslouchat. Tak si pojďme zasoutěžit. Soutěžit budeme o tři knížky, tak doufám, že se Vám výběr bude líbit a že se zapojíte. Průběh bude velice jednoduchý, tedy nechci, abyste mě museli sledovat na sociálních, nebo jste museli něco "lajkovat" pro výhru. Proto bych byla ráda, kdyby jste mi jen ve zkratce něco málo napsali o svých plánech a snech. Já jsem vždycky chtěla cestovat, někam se podívat a nikdy jsem se k tomu nedostala. Chtěla jsem se podívat do Itálie, do Benátek, do Říma,... Do Benátek jsem se podívala v září a příští rok začínám už v lednu a letím na výlet do Říma. Nikdy bych neřekla, že budu chtít cestovat sama, ale je to tak. Takže moje velké malé plány jsou cestování.

Zapojit se tedy můžete na Facebooku nebo na instagramu, (a samozřejmě i tady) kam jsem umístila příspěvek - stejná fotka jako zde. 

Jaké zásadní či důležité plány máte na rok 2018? Na co se těšíte, nebo co byste chtěli zažít?




A teď o jaké audioknihy můžete soutěžit? Tedy co nám kdo daroval do soutěže.  
Audiotéka věnovala Můru od Katji KettuOneHotBook pak věnovalo Prázdné křeslo od Jefferyho Deavera a Příběh služebnice od Margaret Atwood. Všechny tři jsou naprosto skvělé a určitě potěší srdce a ucho nejednoho náročného čtenáře.

Soutěž bude probíhat od chvíle zveřejnění fotky - příspěvku na instagramu a facebooku, do 24.12.2017 včetně. Takže času bude dost. Náhodně pak vylosuji dva výherce a jednoho vyberu podle sympatií. 

Za poskytnutí cen - audioknih velice děkuji vydavatelství OneHotBook a Audiotéce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)