středa 23. května 2012

Waiting on Wednesday #18


Breaking the Spine
Představ knihu, kterou si chceš přečíst

Shakespearova kletba - Shakespeare Curse
Autor – Jennifer Lee Carrell
Počet stran - 352
Vydáno –  2010
Nakladatelství – DOMINO

Anotace

Když Kate Stanleyová začíná ve starobylém skotském sídle režírovat divadelní představení Shakespearovy „prokleté“ hry Macbeth, nemá nejmenší tušení, že legendární kletba zanedlouho dostihne i ji. Nejdřív se vynoří podivné dokumenty o herci, který byl za Shakespearových časů před představením zavražděn. Vzápětí zmizí i někteří z Katiných herců a na místě, kde údajně stával hrad krále Macbetha, se objeví čerstvě prolitá krev. Záhadná tarotová karta zavede Kate do lesa, kde najde mrtvolu ženy, jež přišla o život za bizarních okolností, až hrůzostrašně připomínajících pohanskou rituální vraždu.


Od Jeniffer jsem už jeden román četla, moc se mi tahle je její volné pokračování. Shakespeara jako autora velice obdivuji, jeho díla mám moc ráda a v téhle knize bych se určitě mohla dozvědět víc. Samotná anotace mě hodně nalákala. Představa "živých" Shakespearových her je sice značně morbidní, ale přesto pro mě hodně lákavá. A hlavně jsem zvědavá kam až se Kate dostane a co všechno odhalí.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)