pondělí 16. července 2012

Nevyřčené - Nedosažitelný

Jsi pro mne nedosažitelný,
proč jen stavíš mezi nás hráz?
Kéž bys byl k sobě upřímný,
vše šlo by pak snáz.

Další noc probdím,
kdo spočítá uplakané noci?
Proč jen po Tobě toužím,
proč máš mě ve své moci?

Zůstáváš pro mne záhadou,
ke které nemám klíč.
Rozdělil jsi nás přehradou,
a nepustíš mě blíž.

Co mne k Tobě táhne,
netuším, proč neodolám.
Propast mne dolů táhne,
a já se propadám.

Další noc probrečím,
kdo spočítá probdělé noci?
Kdy osud na svou stranu otočím,
kdy tohle trápení skončí?

Jsi pro mne nedosažitelný,
chtít tě není správné, já to vím.
Kéž bychom byli jednou upřímní,
a já mohla říct, o Tobě sním.

4 komentáře:

  1. Jééé, to jsi psala sama? To je nádherný... A naprosto přesně to vystihuje 'vztah' mezi mnou a jedním klukem. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, napsala. Bylo to ve chvíli, kdy jsem věděla, že city, které k někomu chovám nejsou správné. Že ta hráz mezi námi není jeho odtažitost, ale naopak ta blízkost, to jak se ke mě choval a já věděla, že na to nesmím reagovat, tak jak by srdce chtělo.

      Vymazat
  2. Tak tahle je opravdu nádherná. myslím, že mnoho dívek se trápí láskou a dokonalými muži. hledají prince na bílém koni, ze kterého se vyklube bandita, který okrádá naše srdce. Je to dokonale napsané. máš opravdu talent. Tvá slova vystihují mnoho proplakaných nocí nás, které čekají až se druhé polovičce otevřou oči! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Ráda bych někdy napsala něco pozitivního, ale jak se zdá, mne inspiruje jen nešťastná láska. Ale vím, že v tom nejsem sama.

      Vymazat

Hlavně slušně :)