sobota 29. září 2012

Autumn Time Giveaway

Jak už jsem psala na stránkách facebooku, získala jsem novou práci. A protože bych se o tu radost chtěla podělit i s vámi, rozhodla jsem se udělat soutěž o tři knížky. Jak je mým dobrým zvykem, budu chtít, aby jste okomentovali nějakou recenzi či článek, případně mi napsali email s názorem na stránky a podobně. Nechci vás zatěžovat zbytečným rozepisováním, ale jde mi o to, že bych měla ráda zpětnou vazbu na to, co tady na blogu prezentuji. Ano, někteří pravidelně chodí, pravidelně komentují, za což jsem strašně moc ráda, ale i ti, kteří chodí a jen si něco přečtou si nejspíš nějaký názor udělali a já bych opravdu moc ráda věděla, co se vám líbí a co ne.


Giveaway má jasná pravidla - zúčastnit se mohou čtenáři z ČR a SR! a započítávají  se pouze ti, kteří napíší komentář či email. No a pak tady máme extra vstupy za follows a podobně a to je jen na vás. Soutěž bude probíhat od neděle 30.9. do pondělí 15.10. 2012

Tak teď hurá do toho a přeji vám hodně štěstí.


a Rafflecopter giveaway

Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)