neděle 3. března 2013

Posuď knihu podle obalu #42


Nedělní meme od SYKI @Knižní doupě

A Textbook Case
Autor – Jeffery Deaver
Počet stran - 45 (pouze eBook)
Vydáno – 2. dubna 2013 USA, 11. dubna UK
Nakladatelství – Grand Central Publishing

Anotace

When a young woman is found brutally murdered in a parking garage, with a veritable mountain of potential evidence to sift through, it may be the most challenging case former NYPD detective Lincoln Rhyme has ever taken on.

Obálka

Dnes bude meme od SYKI „Posuď knihu podle obalu“ opravdu krátké, a to z toho důvodu, že jsem vybrala knihu, která vyjde pouze jako eBook a je k dispozici jen jedna obálka.

Takže, dnešní obálka se mi opravdu hodně líbí. I když najdou se věci, které bych si odpustila. Nicméně, kdo někdy četl nějaký příběh s Lincolnem Rhymem ví, že měl tento brilantní detektiv nehodu, při níž si zlomil páteř a ochrnul. No a přesně takhle si představuji prostředí, kde zůstal ležet. Je to morbidní, ale je to tak. Takže obálka jako taková se mi fakt líbí. Teď k textu. Samostatně se mi taky líbí. Nicméně je až přehnaně veliké. Buď bych nechala velký název a zmenšila ostatní, nebo bych nechala výrazné jméno autora. Takhle mi to přijde moc přeplácané a ztrácí se podklad. I tak je to ale pěkná obálka, co myslíte?

1 komentář:

Hlavně slušně :)