neděle 18. března 2012

Nevyřčené - Topím se

Topím se ve tmě
Táhne mě to dolů
Prosím, drž mě pevně
Nechci padnou znovu

Chci se nadechnout
Otevřít oči a žít
Chci se z místa hnout
Vykročit a být

Topím se v slzách
Táhne mě to níž
Prosím, překroč můj práh
Nechci zapomenout, ty víš

Topím se ve tmě
Táhne mě to zpět
Prosím, drž mě něžně
Chci znát odpověď

Chci se nadechnout
Otevřít oči a žít
Chci se z místa hnout
Vykročit a být

Topím se v slzách
Táhne mě to jinam
Prosím, mám pořád strach
Chci tam kde to znám

Chci se nadechnout
Otevřít oči a žít
Chci se z místa hnout
Udělat první krok a být

2 komentáře:

  1. Tak tohle přesně vyjadřuje, jak se právě teď cítím:) To je tvoje básnička?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, moje ... včera jsem sice měla krásný den, ale tohle ve mě hlodalo strašně dlouho, než jsem byla schopná to napsat.

      Vymazat

Hlavně slušně :)