pátek 11. května 2012

Nevyřčené: Paprsky touhy

Slyším tvůj hlas když usínám,
s tou ukolébavkou uléhám,
na vše kolem zapomínám

Sluce svítí a ty se ke mě blížíš,
své rty k mým přiblížíš,
pak říkáš "promiň, neměl jsem"
"já jen tvý pohledem jsem okouzlen"

Zase na tebe myslím když je ticho,
je to to jediné co mi zůstalo,
nikdy se mi o tom nesnilo

Slunce zapadá a oplácíš mi políbení,
všední svět upadá do zapomnění,
tam kde nic než my dva není,
jen ty a já osamocení

Tak dávno kdy jsem cítila tvůj dotek,
na mé kůži zbyl jen střípek,
vzpomínky bez společných fotek

Slunce stoupá a ty jsi pryč bez vysvětlení,
nikdy nepřijde žádné zatmění,
nic se na minulosti nezmění,
vedle tebe pro mě místo není

Slyším tvůj hlas když se probouzím,
do minulosti se pohroužím,
po tobě stále a bez přestání toužím

Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)