středa 13. června 2012

Waiting on Wednesday #20


Breaking the Spine
Představ knihu, kterou si chceš přečíst

Lovkyně informací - The Informationist
Autor – Taylor Stevens
Počet stran - 320
Vydáno – 2012
Nakladatelství – Knižní klub

Anotace

Vanessa Michael Munroeová má mimořádný talent pro jazyky (ovládá jich dvaadvacet) a za sebou tvrdý výcvik v zacházení s nožem. Obstarává informace, většinou v zemích třetího světa, pro firmy, vlády i jednotlivce. I proto, že se narodila v Kamerunu (manželům-misionářům), kývne na zakázku naftaře Richarda Burbanka, jehož adoptivní dcera Emily se nevrátila ze safari v Namibii...

Na tuhle knihu jsem narazila na blogu Nikki Finn. Na první pohled mne zaujala obálka i anotace a po přečtení recenze jsem si řekla, že by to mohla být kniha přesně pro mě. Přesně ten žánr, který se mi líbí. V nejbližší době bych si ji chtěla pořídit.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)