středa 26. prosince 2012

Waiting on Wednesday #39

Breaking the Spine

Představ knihu, kterou si chceš přečíst

Jantarová komnata – The Amber Room
Autor – Steve Berry
Počet stran - 400
Vydáno – 2010
Nakladatelství – DOMINO

Anotace

Jantarová komnata. Jeden z nejvzácnějších výtvorů lidských rukou, jedna z nejtemnějších historických záhad... Někdejšího klenotu ruských carů se v roce 1941 zmocnili nacisté. Po zahájení spojeneckých náletů ukryli komnatu na neznámé místo – a od těch dob ji nikdo neviděl. Nyní se však zdá, že někdo přece jen ví, kde hledat.

Po téhle knize jsem pokukovala už docela dlouho. A konečně jsem ji dostala pod stromeček k Vánocům, takže si ji budu moct co nejdříve přečíst. Hlavně jsem si pro příští rok předsevzala, že přečtu všechny knihy od Steva Berryho. Ještě před tím, že zase přijede do Prahy.


2 komentáře:

  1. Já všechny nakupovala mému bývalému příteli, Jantarová komnata a Templářské dědictví se mi asi líbily nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se asi nejvíc líbila Kolumbova záhada, ale četla jsem zatím jen tři jeho knížky, takže nemám jak posuzovat. :)

      Vymazat

Hlavně slušně :)