úterý 1. ledna 2013

S Novým rokem nové knihy ...


Loni jsem taky začala s takovým seznamem, i když jsem nakonec mnoho knih z toho nečetla, dostala jsem se k jiným, které mne nadchly. Letos ten seznam udělám trochu jinak. Předsevzala jsem si, že přečtu minimálně tolik knih, co letos, přečtu všechny knihy od tří autorů – Steve Berry, Kathy Reichs a Jeffery Deaver
U každého z nich mám něco načteno, ale všichni tři mají série, ze kterých mi něco chybí, to chci dohnat. Uvidíme, na jaké číslo se těmito knihami dostanu, zbytek budou tvořit ty, které nějakým způsobem zapadají do žánru, který mám ráda, nebo jsem si oblíbila jejich autory. Seznam se bude plnit i během roku. To znáte všichni, že se najednou objeví kniha, kterou si chcete přečíst. Nejlépe teď hned okamžitě. ;o)

„To-Read“ seznam
  1. Alexandrijská knihovna – Steve Berry
  2. Benátská zrada –Steve Berry
  3. Rukopis Karla Velikého – Steve Berry
  4. Císařova hrobka – Steve Berry
  5. Jantarová komnata – Steve Berry
  6. Rasputinovo proroctví – Steve Berry
  7. Třetí tajemství – Steve Berry
  8. Králova zrada – Steve Berry
  9. Hořící drát – Jeffery Deaver
  10. Mělké hroby – Jeffery Deaver
  11. Krvavá řeka – Jeffery Deaver
  12. Pekelná kuchyně – Jeffery Deaver
  13. Milenka spravedlnosti – Jeffery Deaver
  14. Nula stupňů volnosti – Jeffery Deaver
  15. The Kill Room – Jeffery Deaver
  16. Vážná tajemství – Kathy Reichs
  17. Smutné pondělí – Kathy Reichs
  18. Bones are Forever – Kathy Reichs
  19. Code – Kathy Reichs, Brendan Reichs
  20. Nepřítel mého nepřítele - Kateřina Petrusová
  21. Fifty Shades Darker – E.L. James
  22. Fifty Shades Freed – E.L. James
  23. Heaven Should Fall – Rebecca Coleman
  24. Scherbenmond – Bettina Belitz
  25. Vražedná čísla – John Verdon
  26. Shakespearova kletba – J.L. Carrell
  27. Všechno se mění – Jonathan Tropper
  28. Where She Went – Gayle Forman
  29. Lovkyně informací – Taylor Stevens
  30. Crash – Lisa McMann
  31. Spin – Catherine McKenzie
  32. Arranged – Catherine McKenzie
  33. Bílý kůň – Alex Adams
  34. Mafie v Praze – Michal Viewegh
  35. Černočerná tma – Stephen King
  36. Srdce v Atlantidě – Stephen King
  37. To – Stephen King
  38. Dallas 63 – Stephen King
  39. Drasticky děsivý Dexter – Jeff Lindsay
  40. Drasticky dojemný Dexter – Jeff Lindsay
  41. Dexter v temnotách – Jeff Lindsay
  42. Dvojí Dexter – Jeff Lindsay
  43. DaVinciho kód – Dan Brown
  44. Obnažená – Sylvia Day
  45. Espressologie – Kristina Springer  
  46. Citlivá místa - Lisa Kleypas
  47. Out - Nacuro Kirino
  48. Desátá symfonie - Joseph Gelinek
  49. Sanctus - Simon Toyne
  50. Divoši - Don Winslow
Nad tímhle seznamem jsem seděla skoro hodinu a přemýšlela, kterou knihu ano a kterou ne. Padesát je tak akorát pro pěkný začátek, protože to byl odrazový můstek v loňské GR Challange a podařilo se mi ho splnit a posunout na 65. Jaké knihy si zaručeně chcete přečíst Vy? Našli jste něco v mém seznamu, co Vás zaujalo?

Shodou okolností jsem narazila právě na knižní výzvu, kterou pořádá Ells, takže spojím příjemné s užitečným a zapojím se. Jako svůj limit jsem si stanovila 70 knih. Je to dost, ale věřím, že se mi to povede a ráda bych trumfla loňský počet. Kdesi vlevo najdete i odkaz na výzvu a kdesi vpravo bude umístěn obrázek k počtu knih, aby bylo na první pohled jasné, že v tom jedu s Vámi :o) 

5 komentářů:

  1. Wow, to je seznam! Nabitý tituly, ke kterým bych se ráda dostala a navíc mám chuť něco takového taky udělat. No, držím pěsti :)
    Milenku spravedlnosti jsem četla a byla úplně dokonalá, jedna z mých nejoblíbenějších knih od Deavera (potom mám ještě ráda Rune, teď nevím, kterou)^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milenku jsem si zrovna dneska koupila :) Až dočtu rozečtené vrhnu se na ni :) Spoustu těch knížek mám doma, ale obávám se, že některé bude těžké sehnat - například Smutné pondělí - sháním ji už rok a nic.

      Vymazat
  2. Ten nový design je vážně moc pěkný :) Hezký na pohled a dobře čitelný, tak to má být :) ať ti dlouho vydrží, a abych nezapomněla, Šťastný Nový rok i nový rok! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Páni obr seznam :) Steve Berry je fain, taky bych je ráda přečetla všechny, když to vždycky čtu u Tebe mám chuť to vše taky přečíst zase :) A držím palce, ať se s tím úspěšně popereš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý zoznam, tak budem ti držať palce, aby si ich všetky prečítala :)

    OdpovědětVymazat

Hlavně slušně :)