čtvrtek 26. prosince 2013

Co jsem našla pod stromečkem

Vánoční svátky pokračují. Štědrý den je za námi, někdo prožívá několikery „vánoce“ a dárky se hromadí. A co si budeme povídat. Pro nás jsou těmi nejlepšími dárky knihy. Kolikrát jste v prosinci vlezli do knihkupectví a toužili si nějakou tu pěknou knížku koupit, jenže byla na seznamu „pro Ježíška“? Já osobně v takových chvílích trpěla. Když se na mě všechny ty krasotinky usmívaly z regálů, bylo to jako mučení. Říkala jsem si, že to vydržím a vydržela. Jenže letos máme poprvé Vánoce rozkouskované a tak stále nevím, jaké další knížky dostanu. Tedy, pevně věřím, že ještě nějakou donese brácha ;o)

Nejraději bych hned udělala nálet do knihkupectví a dokoupila ty, které jsem nedostala, ale to není tak úplně vhodné :o) A jaké jsem vlastně dostala knížky? Tak jako první jsem vybalila ŠIFRU od Kathy Reichs a druhá byla ŽIVOT TÉ DRUHÉ od Adele Parks. Obě byly na seznamu, takže mi udělaly ohromnou radost. Samozřejmě, kdo sleduje můj Twitter nebo Instagram už obě knihy viděl. Nemohla jsem jinak, než se pochlubit. A opravdu mě překvapilo a nesmírně potěšilo, když se mi na počítači objevilo, že mi někdo udělal ReTweet téhle fotky. A tím „někdo“ byla samotná Kathy Reichs. No řekněte, koho by to nepotěšilo. :o)


Do Silvestra a novoročních předsevzetí je ještě docela dost času, ale já už jsem nad tím dost přemýšlela. Především proto, že bych se chtěla někam posunout. Samozřejmě mám na pomyslném listu takové běžné a tradiční věci – začít se víc hýbat, chodit spát včas, jíst zdravěji (o to se snažím už nějakou dobu) -, ale pak jsou na něm i věci, které se týkají blogu a vás.

Tak zaprvé bych se chtěla opět víc věnovat čtení. Poslední dobou jsem tomu moc nedala. On byl ten čtvrt rok náročný, to nepopírám, ale na můj vkus jsem to dost flákala. Pak bych chtěla zkusit nějaké nové autory, možná i nějaký nový žánr. Loni jsem se pustila do Inteligentních románů pro inteligentní ženy a byla jsem nad míru spokojená. Vlastně se zařadil ke stálicím, takže by stálo za to pokusit se opět najít něco jiného, nového. Kdo ví, třeba se netrefím, ale zkusit se má všechno. Jednou za čtvrt roku bych chtěla udělat menší rekapitulaci, zkusit udělat rozhovor s autorem nejzajímavější knihy, nebo něco podobného. A jako poslední, chtěla bych se přesunout na vlastní doménu a získat tím trochu větší „rozlet“. Pohrát si s designem a členěním, i když bych ráda zůstala taková svá a rozhodně bych nechtěla, abyste se „ztratili“ v novinkách.

Do konce roku snad ještě přidám nějakou tu recenzi. Na štědrý den jsem dočetla Triptych, teď jsem se pustila do Šifry, takže snad něco přibude. A kdyby ne, nějaký krátký článek se shrnutím Moje NEJ v roce 2013 určitě bude.

Jaké knihy jste dostali pod stromeček a pro které si musíte zajít do knihkupectví?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)