středa 22. října 2014

Dopis panu Penumbrovi

Vážený pane Penumbro, 

ráda bych se s Vámi podělila o pár postřehů a tipů na knihy, které by neměly chybět ve Vaší úžasné knihovně. Ještě musím říci, že některé z doporučených v sekci Mo doporučuje mne docela děsí, ale budiž. Dávám tomu šanci. Nicméně, jsem zapátrala mezi dalšími čtenáři a spolu s nimi jsem si dovolila sestavit seznam knih, které bychom v nějakém doporučujícím seznamu rádi viděli. Aby to nebylo tak jednoduché, sama jsem sepsala knihy, které si každý čtenář musí přečíst. No, koukněte sám, jestli se Vám to líbí. Musím Vás ale upozornit, že mám docela morbidní vkus, takže nečekejte romantiku.

Vaše obdivovatelka,
Kristýna
(BTW. Ten chlapík Robin Sloan co Vás vymyslel je fakt fešák ;) )


Books in Ashes doporučuje:

Sběratel kostí – Jeffery Deaver
Následky – Koethi Zan
Obchod pro sebevrahy – Jean Teulé
Manželka, která utekla – Tess Stimson
Katyně – Pavel Kohout
Genesis – Karin Slaughter
Přijdu tě zabít – Kathy Reichs
Malý princ –  Antoine de Saint-Exupéry
Carrie – Stephen King
Vraní dívka – Erik Axl Sund

Čtenáři doporučují:

Ten kdo stojí v koutě - Stephen Chbosky
Muž jménem Ove - Fredrik Backman
V šedých tónech - Ruta Sepetys
Harry Potter - J. K. Rowling
Potopa - Stephen Baxter
To - Stephen King

Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)