sobota 15. listopadu 2014

Giveaway: Ajax Penumbra 1969

Pokud jste za poslední měsíc trochu sledovali, co jsem přidávala na blog, určitě jste si všimli, že značnou část toho tvořil Ajax Penumbra a Nonstop knihkupectví.A tak tu teď pro vás všechny mám soutěž. Ceny poskytlo Nakladatelství Host a jedná se o e-book Ajax Penumbra 1969. Tahle kniha je opravdu skvělá, plná záhad a bude se líbit všem, co mají rádi knihy, tajemství a je jedno, jestli jste Nonstop knihkupectví pana Penumbry četli nebo ne.

Teď se mrkneme na pravidla. Hlavní a velice podstatnou věcí je, že musíte vlastnit čtečku, nebo cokoliv na čtení elektronických knih. Tím se stírají hranice, takže je soutěž worldwide. Ať jste z Česka, Polska, Slovenska, Argentiny, nebo třeba Jupiteru, je mi to jedno. Jen musíte mít email, na který vám pak knihu pošleme. Soutěž poběží ode dneška do středy, takže času není mnoho, ale stačí. Co tedy budete muset udělat pro to, abyste mohli jednu ze tří e-booků vyhrát? Obě knihy Robina Sloana se točí kolem luštění, tak si dáme malý kvíz. Nebude to nic těžkého, tak se nebojte. Byla bych ráda, kdybyste odpovědi nehledali na internetu, ale zakázat vám to nemůžu.


Než se vrhnete na luštění, popřeji vám hodně štěstí. Sama jsem zvědavá, jak vám to půjde. Z těch nejlepších pak vylosuji tři výherce, kteří budou mít 24 hodin na to, mi odepsat, abych měla jistotu, že email funguje. Těm pak z HOSTu pošlou knihu ve vybraném formátu.



Moc děkuji Nakladatelství HOST, že knihy do soutěže poskytli.

2 komentáře:

Hlavně slušně :)