úterý 13. března 2012

Nevyřčené - Zapomnění


Zapomněla jsem, je to dávno
           noční schůzky
                    ranní milování
Zůstalo jen prázdno

Zapomněla jsem, je to pryč
           ranní smutky
                    po nočním čekání
Nezůstalo nic

V slunečních paprscích vzpomínám si
Nevím kde jsi
Kdo je s tebou
Šeptám, vezmi mě s sebou

Zapomněla jsem, je to dávno
           noční lásky
                    ranní probuzení
Zůstalo jen prázdno

Zapomněla jsem, je to pryč
            ranní sny
                     po nočním bdění
Nezůstalo nic

V slunečních paprscích vzpomínám si
Co bylo kdysi
Kdy byli jsme
Šeptám, pevně obejmi mě

Zapomněla jsem, je to dávno
           noční hádky
                    ranní vyznání
Zůstalo jen prázdno

Kristiana Alex


Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)