pondělí 4. června 2012

Projekt: Poetry - přihlášení


Asi se divíte, co tenhle projekt "POETRY" má znamenat. Je to jednoduché. Jak určitě víte, já občas vytáhnu ze šuplíku nějakou tu básničku a postnu jí na stránky. A tak mě napadlo, proč to nespojit s Vámi. Je mi jasné, že nejsem jediná, kdo občas něco napíše. Jen o tom nedáváte světu vědět a to je škoda. Proto bych ráda rozjela tenhle projekt.

Kdo bude chtít, přispěje svou troškou do mlýna. Určitě není důvod se stydět a tvrdit, že to nikoho nebude zajímat. Především mě to zajímá a proto budu ráda, když se s ostatními podělíte o nějaký ten střípek z "šuplíkové" tvorby.

Jak by to probíhalo. Každý pátek bych uveřejnila jednu báseň. Buď s odkazem na autora a jeho stránky, nebo jen pod přezdívkou pod kterou by mi ji zaslal. Nebudu určovat téma, nic takového. Chci, aby jste psali o tom, co vás zajímá. Báseň, odkaz na stránky (popř. jen přezdívku) mi zašlete na email (kristianaalexbrown@hotmail.com) nebo jen vyplnit FORMULÁŘ a pak už se to jen rozeběhne. Chtěla bych začít co nejdříve, takže se určitě nestyďte a posílejte svou tvorbu. Kdo bude chtít, může si vložit do menu obrázek, který bude odkazovat na mě, jako pořádající blog.

Kdyby Vás cokoliv zajímalo, pište do komentářů nebo rovnou na email a nebojte, nikdo Vás neukousne za to, že píšete básničky :o)

4 komentáře:

Hlavně slušně :)