čtvrtek 2. května 2013

25th Birthday Giveaway - Vyhodnocení



V neděli byla ukončena soutěž, a tudíž všichni netrpělivě čekají na její vyhodnocení. Výherce jsem včera kontaktovala a mají čas mi odpovědět do páteční půlnoci. Pokud se o výhru nepřihlásí, vylosuji pomocí random.org nového výherce. Cen je nakonec jedenáct místo deseti. Jelikož soutěž běžela skoro měsíc, připomeňme si, o co se vlastně soutěžilo. V prvé řadě to byl autorkou věnovaný a vlastnoručně podepsaný český výtisk Království nevinnosti. Kniha je úžasná, tak pevně věřím, že se výherkyni bude líbit. Dále to byla 2x kniha Kurz tvůrčího psaní, Černý sníh, Hrdinka říká ano, Hrabě Monte Cristo a balíčky záložek. Záložky do soutěže věnovalo nakladatelství Fragment, kterému tímto velice děkuji.

Přejděme k několika číslům. Zúčastnilo se vás celkem 216, bohužel 4 jsem musela vyškrtnout, protože neuvedli svůj email a nemohla bych je kontaktovat. Jak už jsem říkala, výherců je celkem 11.

11.  #5      Rodaw
10.  #62    Alexandra
9.    #52    Patty Nightdream
8.    #106  Niky
7.    #73    Emily L.
6.    #61    Mimi
5.    #7      Sue de Light
4.    #83    Ciniminisek
3.    #100  Flexi
2.    #17    Lenka
1.    #103  Effy

Všem výhercům moc gratuluji, doufám, že si svou cenu užijí.

5 komentářů:

  1. Gratuluji vítězům! Zároveď mě trochu mrzí, že nejsem mezi nimi =( =D

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jednou děkuju! :-) Moje první výhra, jsem nadšená :-)) A gratuluju i ostatním výhercům ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám obrovskou radost!! Už dlouho se mi nestalo, že bych něco vyhrála :) Děkuji!! Rozzářila jsi mi den :o))

    OdpovědětVymazat

Hlavně slušně :)