čtvrtek 12. září 2013

Zářijová Giveaway


Jak už jsem včera avizovala, rozhodla jsem se pro vás připravit soutěž, jako takové poděkování za podporu, kterou jste mi projevovali během příprav na státnice.  Možná to bude znít praštěně, ale moc mi to pomohlo. Ten pocit, že ve vás někdo věří a doufá společně s vámi, že to všechno dobře dopadne. 

Průběh a pravidla soutěže
  • Soutěž poběží ode dneška, tj. 12. 9. 2013 do 22. 9. 2013
  • Zúčastnit se může opravdu každý s jakoukoliv doručovací adresou. Nebudu se omezovat jen na ČR a SR, ale jednoduše to bude International pro kohokoliv.
  • Věk si ověřit nemohu, takže pokud by si vaši rodiče nepřáli, abyste uváděli svou adresu, bude lepší, když se nezapojíte. Samozřejmě je to na každém z vás. 

Úkoly
  • Napište mi o svých životních meznících. Jaké jste zažili, jakých byste chtěli dosáhnout, jak jste se cítili, když jste se tam dostali. Nebo třeba co vás motivuje k tomu, abyste si cíle kladli, jestli si vůbec kladete nějaké životní, osobní nebo i čtenářské cíle. 
  • Napište mi název knihy, kterou byste si chtěli přečíst a ještě jste k tomu neměli příležitost.  Napište mi, proč vás kniha láká, co od ní třeba očekáváte. Meze vaší kreativitě se nekladou.

Výherci budou tři, jednu knihu už jsem koupila, něco mám rozjednané, tak se nebojte že nebudete vědět, co je možné vyhrát. Myslím si, že do neděle bych mohla znát všechny odměny, tak vám je na FB ukážu.
*edit
Knihu Vzkaz v lahvi a dvě záložky do soutěže věnovalo Knihcentrum.cz. Tímto jim velice děkuji.


Teď už mi nezbývá, než vám ještě jednou poděkovat a popřát vám hodně štěstí.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)