úterý 16. října 2012

Autumn Time Giveaway - winner


Chtěla jsem Vás všechny trošičku napínat, ale nakonec jsem si řekla, že Vám udělám radost a výherkyně oznámím už dneska. Jsem strašně ráda, že se Vás zúčastnilo tolik. A nejen to, někteří mi poslali i email, chtěli vědět co dalšího ráda čtu, co bych jim doporučila a tak dále. Tím mi děláte ještě větší radost. 

Ale teď už k samotné soutěži. Výherci mohli být tři, soutěžilo se o tři knihy - "Než odejdu navždy...", "Poslední orákulum" a  "Bod mrazu". Vylosovala jsem tři slečny a tady jsou. Holkám moc blahopřeji a mají 48 hodin na to, aby mi poslaly svou adresu. Pokud nepošlou, vyberu "náhradníka".


a Rafflecopter giveaway

1 komentář:

  1. Wow! Mám ohromnou radost :).. Děkuji, děkuji :) a gratuluji dalším vítězkám ;)

    OdpovědětVymazat

Hlavně slušně :)